wtorek, 27 grudnia 2011

Zimowy make up

Święta, święta i po świętach:)
Zima nas w tym roku wyjątkowo nie rozpieszcza.....a mnie aż korci żeby wyszaleć się artystycznie na skrzypiącym śniegu. Straszny niedosyt w tym roku mam, ale liczę że jeszcze będzie okazja żeby zrealizować kilka szalonych zimowych pomysłów. Puki co żeby chociaż patrząc w monitor można było poczuć klimat zimy wrzucam poniżej moją sesję z zeszłego roku.

Była to sesja wykonywana na konkurs w szkole Beauty Art dotyczący "Pani Zimy". Miała czerpać inspirację z Królowej Śniegu z filmu "Opowieści z Narnii".  


Ale jak będzie widać niżej na moich zdjęciach, to jedynie fryzura była podobna. Także moja koncepcja konkursowa powstawała w trakcie tworzenia makijażu:] Pomieszanie z poplątaniem ale moim zdaniem dość efektywne ( w końcu muszę się pochwalić zajęłam I miejsce).










Fot.: Marcin Micuda
Make up & stylizacja: Martyna Kłos
Modelka: sandrusia95

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz