poniedziałek, 19 grudnia 2011

Ołówkowo/kredkowy pomysł na świąteczne prezenty

Święta to okres naprawdę dużych wydatków, ale zawsze da się z tego jakoś wybrnąć, czyli ruszyć wyobraźnią pogrzebać w szafie i coś wykombinować. Jako, że w tym roku zaczęłam naukę w Wyższej Szkole Artystycznej i mój zasób różnych wynalazków malarsko, kreślarsko, rysunkowych jest dość spory wymyśliłam kredkową inspirację na biżuterie (dobra dobra znalazłam coś takiego na internecie i się zainspirowałam - nie będę tutaj was oszukiwać:])



Więc zabrałam się do roboty i pozostało na bransoletce, kolczykach i naszyjniku:)

NASZYJNIK:)

 

Taka wersja jest na razie w trakcie tworzenia, ale pokaże wam jak w miarę szybko i łatwo zrobić trochę mniej okazałe naszyjniki. Nawet czasem lepiej gdy nigdy wcześniej nic takiego nie robiliście zacząć od tych prostszych modeli żeby wejść w wprawę i potem stworzyć piękne arcydzieło jak wyżej:)

1) model rozruchowy

Wykonanie jest bardzo proste. Więc nie będę się rozwodzić nad nim. Wystarczy kilka starych kredek, piłka i nawet śrubka (w momencie gdy nie mamy wiertarki - ja w ten sposób robiłam dziurki ). Dla dociekliwych instrukcja rysunkowa pod spodem.



Po takim zabiegu mamy śliczne kolorowe końcówki kredek......




I z nimi już możemy bardziej poszaleć i puścić wodze fantazji:) np. posklejane w ten sposób (fotka poniżej) mogą służyć do wykonania kolczyków, naszyjnika czy też pierścionka.


 








Większość z zakończeń do kolczyków, czy też samych ramek możemy kupić w moim "ulubionym" sklepie Empik :P A stanowczo większy wybór jest na allegro (ale trzeba wcześniej przemyśleć co się może przydać żeby zdążyć na czas - ja to zazwyczaj na ostatnią chwilę).

A teraz moje ulubione, już czekające w pudełeczku na właściciela:)




Zdjęcia moich twórczych gadżetów już niedługo znajdą się na blogu, bo niestety święta święta (zaraz będzie po nich) ale natłok pracy ciągły. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz