środa, 30 listopada 2011

Pierwsze zaliczenie - Gaja Zielona Ziemnia

Powolutku zbliża się czas naszego pierwszego semestralnego zaliczenia w WSA dotyczącego Gai Zielonej Ziemi. Jest to równocześnie temat projektu (konkurs) współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej mającego na celu zwiększenie świadomości ekologicznej młodzieży poprzez sztukę.

 
Sam temat na początku wydawał się prosty, jednakże aby móc wziąć w nim udział trzeba przygotować ( w naszym charakteryzatorskim wypadku) koncepcję wykorzystując materiały eko. Hmmmm.... i tu trzeba trochę pokombinować....

Można pogrzebać w internecie i poszukać jakiś inspiracji.

Całkiem fajny pomysł ale wykonanie musi być chyba w tym samym dniu co sesja, bo kwiatuszki miesiąca nie wytrzymają w moim przegrzanym mieszkaniu:]

Znacznie bardziej spodobał mi się pomysł ponownego wykorzystania materiałów

 
Ale to chyba jeszcze nie to......

Papier całkiem ciekawie wygląda i można uzyskać niebanalne formy

Ale takie połączenie materiałów staje się dla mnie nr. 1

Mając przed sobą inspiracje w postaci kreacji znanych projektantów, pogrzebałam w szafie i znalazłam kilka mogących się nadawać tworzyw.....drugie życie materiału - to chyba będzie pierwszy punkt mojej koncepcji:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz