czwartek, 1 grudnia 2011

Koncepcja materiałowa

Po intensywnej nocnej myślenicy zarysowała się u mnie w głowie pierwsza koncepcja projektu zaliczeniowego. Głębsze poszukiwanie w czeluściach mojej szafy doprowadziło mnie do szarego dawno zapomnianego pudła:] Tam znalazłam materiał, który idealnie się sprawdzi w projekcie do konkursu ( i na zaliczenie w WSA) Gaja Zielona Ziemia. Nadam mu drugie życie, i z fotograficznego odpadu stanie się nieskazitelną eko kreacją :]



Podejrzewam, że większość z was nie wie co to jest więc nie będę się zdradzać i puszczam wodzę waszej fantazji. Potrzymam to w małej tajemnicy bo kiedyś był ambitny plan zrobienia kolekcji modowej z tego i jak tak patrzę na materiał to chyba się o to pokuszę.

Drugim materiałem jaki wykorzystam będą klisze aparatowe (wywołane czy też nie)........


Jak ktoś z czytających tego bloga miałby taki starodawny wynalazek (czytaj: kliszę) to z miłą chęcią przyjmę:) Będzie ich potrzeba sporo do mojej koncepcji :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz